ljuset i mörkret | ska man börja blogga igen?

Hej på er! 
 
Nu var det länge sen jag skrev här inne, har inte haft någon motivation att skriva eller något, vet inte ifall det är just blogg.se som inte är något för mig. Jag får fundera på ifall jag ska byta bloggportal eller om jag ska vara kvar här.
 
Det sista jag skrev om i bloggen var ju om Enzo, sorgen från honom som jag kämpat med varje dag sen den 4 November förra året. Jag försöker att vara positiv och att vara glad men kan inte hjälpa att jag stannar upp emellanåt och låter känslorna komma. Han betydde/betyder så mycket för mig och jag tror att jag aldrig kommer att komma över det, men jag kan nog lära mig att leva med det! Allt tar sin tid. Jag är så glada att jag haft Oscar vid min sida som stöttat mig, lyssnat och låtit mig få vara ledsen när jag har behövt det och han har även tröstat mig så <3 
 
Just ja, en stor nyhet är väll att Vincent ska bli storebror i Oktober och det ser jag jättemycket fram emot! Ska bli spännande och jag är glad att mitt i allt mörker i Februari så kom den här ljusa glada nyheten! :) Vi ska få en liten tjej den här gången och jag är så glad att Vincent ska få en lillasyster att dela sitt liv tillsammans med! Sen vet man ju aldrig, det kan ju vara en liten pojke där inne men som dom sa när vi gjorde RUL så sa hon att det är ingen pojke där inne, det är en flicka och så visa hon på skärmen (men vi fatta nog inte så mycket) Är så glad bara bebisen mår bra och är frisk <3
 
Är nu i vecka 31 (30+2) och lilltjejen är så livlig i magen, hon spakrar och rör sig väldigt mycket och det är så mysigt! Sover dock väldigt dåligt på nätterna nu så är som en zombie på dagarna, och vila kan man ju glömma när man har en 2 åring här hemma. 
 
Hoppas iallafall att jag får tillbaka suget på att skriva då det är väldigt roligt att kolla tillbaka, det är som en dagbok =)
Här visar Vincent upp en bild på lillasyster :) mina fina skatter!
Josefin
2015-08-14 @ 22:07:34

Yaaay! Ett inlägg! (Y)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

becciy.blogg.se

Mamma till Vincent och lyckligt gift med min stora kärlek!

RSS 2.0