Enzo ♥

Mitt hjärta är krossat, jag har förlorat min bästa vän. Allt hände så fort, vi sökte vård för 2 veckor sen för att kolla upp Enzos tänder  (då han inte ville äta och han hade en lös tand) och istället fick vi besked om att hans lever har slutat fungera :( Dom kunde inte säga exakt vad det var, men på proverna så visade det sig vara extremt höga värden... Jag tror att det var runt 200 som max på något och Enzo hade 2000, och på det andra så fick dom max ha 190 nått och han hade 1900. Jag kan inte ens fatta hur det kunde hända utan att man märkt något? Dom sa att man kan bli "hemmablind" när man ses varje dag och att det pågått så länge så sakta men säkert så blev han sjukare och sjukare. Dom sa också att hundar inte vill visa sig svaga inför andra, de kämpar på tills de inte orkar längre. Dom sa också att han aldrig skulle kunna återhämta sig och bli bra, och att det inte fanns något att göra.
 
Jag saknar honom så himla mycket och att ta ett beslut på en och samma dag när man inte hade någon aning om att han var så sjuk som han var :'( Jag tycker att allt gick så fort och att man knappt fick säga hejdå till en som står en så nära. Han var ju min lilla kille....
 
 
Enzo blev 8 år gammal. Livet är så orättvist och jag har verkligen insett att det kan sluta på ett ögonblick. Man ska vara rädda om det man har och leva livet fullt ut varje dag. Önskar så att jag kunde vakna upp och inse att det bara varit en mardröm.. Jag har varit så himla ledsen nu varje dag ända sen han somna in. Jag känner verkligen hur stor plats i hjärtat han faktiskt hade. Han var min lilla Enzo............
 
 
 
Enzo
21/7-2006
4/11-2014
Min bästa vän, jag älskar dig och kommer
alltid att göra det. Jag hoppas att du har 
det så bra där du är nu, att du får busa
ordentligt! Du kommer alltid att finnas
i mitt hjärta ♥
 
Mofesin
2014-11-19 @ 23:48:50
URL: http://mofesin.blogg.se/

Älskade vän. <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

becciy.blogg.se

Mamma till Vincent och lyckligt gift med min stora kärlek!

RSS 2.0