Hej! Jag vet att jag har varit riktigt dålig på att blogga, men tiden räcker tyvärr inte helt till, passar på att slänga in ett inlägg nu när Vincent sover middag.
 
Jag har haft fullt upp med Vincent, träning osv, sen vill jag ju självklart hinna umgås med Oscar, familj och vänner. Jag är rätt så trött nu med tanke på att jag tränar och vill göra det så ofta jag kan.
 
Just ja en rolig sak, Vincent har äntligen fått dagis plats och på det dagiset vi valde i första hand också! :) Känns jätteskönt. Sen en annan rolig sak är att en av mina närmsta kompisar ska få barn :-) Är så otroligt glad och ser fram emot det jättemycket. Ja vad är det mer som har hänt? hmm inte så mycket faktiskt, börjar få mer ordnig här hemma, men jag ska säga att jag längtar såååååå mycket tills den dagen vi köper hus! Sitter på hemnet och kollar hur så fort man har lite fritid över, får se när den dagen kommer :)
 
Snart åker vi, 26 dagar kvar tills vi ska bila i Europa, ner mot Italien, det är vårt mål :) Ska bli så skönt att bara få komma iväg och ha det mysigt, inga måsten, inga krav, bara åka och ha det bra och mysigt tillsammans! :) ♥ 
Min fina kille ♥
 
 
Och i September släpps ju The sims 4! Gissa om jag längtar? :D 
LindaViola - mamma till två!
2014-05-16 @ 09:12:44
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Vad härligt med så många roliga besked! OCh så söt han är!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

becciy.blogg.se

Mamma till Vincent och lyckligt gift med min stora kärlek!

RSS 2.0