Måndag

 God morgon! :) 
 
Vilken bloggpaus det har blivit, vi har verkligen haft fullt upp här, och vi är inte klara än. Vi har iallafall lagt golvet inne i vårt sovrum så vi har äntligen flyttat in där. Igår fixade vi även en stor garderob så man kan börja hänga in kläder osv! Jag tycker ändå att det har blivit fint här trots att vi bor i röran. När vi skulle flytta in i förra lägenheten så hade vi turen att bo hemma så vi renoverade den i typ 3 månader, fixade allt innan vi flyttade in, blev inte samma sak här.
 
Jag är så otroligt tacksam för vilka snälla föräldrar vi har, som hjälper oss osv! (jag har även min snälla syster som finns där och hjälper till hon också!)
 
Nu ska jag äta lite frukost och sen plocka lite, bjuder på lite bilder från i Fredags, vilket underbart väder det har varit nu i helgen, underbart! ♥
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

becciy.blogg.se

Mamma till Vincent och lyckligt gift med min stora kärlek!

RSS 2.0