Vi är just nu i Österrike

Gör ett litet inlägg, vi är just nu i Österrike och ska vidare imorgon ner till Italien, förhoppningsvis till Venedig. Resan har gått jättebra och det är riktigt varmt! Vi var i Auschwitz i går och det var verkligen en upplevelse. Var lite smått ledsen sen hela dagen när man verkligen tänkte på vad som faktiskt hände. Vi hade en Engelsktalande guide med oss och vi var på både Auschwitz 1 & 2. Solen sken och det var ca 33 grader ute, fick en väldigt fin bränna iallafall! :)
 
Jag har tagit så mycket bilder och resan är inte slut än, jag kommer att lägga upp bilder sen när vi är hemma igen, just nu vill vi bara njuta och ta det lungt resten av semestern! =)
 
 
(Josse, jag lovar att jag ska skicka bilder till dig så fort vi är hemma igen, så ha tålamod) :))



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

becciy.blogg.se

Mamma till Vincent och lyckligt gift med min stora kärlek!

RSS 2.0