Ber om ursäkt för min långa blogg paus!

Vill börja med att be om ursäkt för min otroligt långa bloggpaus! Men de senaste veckorna har jag haft fullt upp med träning, Vincent, umgåtts med vänner och familj.
 
Vi har även planerat och fixat för vår resa, som sker imorgon klockan 20.00 då vi lämnar Svensk mark. Resan blir lite som vi vill ha den, kan åka vart vi vill, och även åka hem när vi känner för det! Under tiden som vi är borta ska bland det sista i vår lägenhet fixas, rätt skönt att slippa bo hemme då.
 
Blir ingen uppdatering här på bloggen när vi är borta, skulle det bli uppdatering någonstans så är det min instagram och där heter jag REBECCALNOREN (skriver med stora bokstäver för att man ska se att det är ett "L" emellan Rebecca & Norén.
 
Jag ser fram emot resan och hoppas att den blir lika bra som jag tänkt mig, och när vi kommer hem så kommer vi att ha några veckor extra tillsammans och det känns jättebra!
 
Men jag önskar er som läser en fin sommar så uppdaterar jag när vi är hemma, med fina bilder hoppas jag =) Och vill ni inte vänta tills jag är hemma så är det som sagt bara att följa mig på Instagram. 
 
Här är lite bilder från de senaste veckorna som jag inte har uppdaterat.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

becciy.blogg.se

Mamma till Vincent och lyckligt gift med min stora kärlek!

RSS 2.0