Torsdag kväll

Hej på er! Har blivit så dåligt med blogginlägg de senaste veckorna! Har verkligen haft fullt upp både med lägenheten och såklart Vincent. Mycket av fritiden vill man lägga på att umgås med varandra, se någon bra film eller serie, ta ett långt bad, träna osv så bloggen hamnar därför lite åt sidan. Jag hoppas självklart att det blir bättre med tiden.
 
Idag har jag iallafall varit på Marieberg Galleria och shoppat lite kläder, både till mig och Vincent. Polarn O. Pyret hade 25% rabatt idag så blev en del där, ska försöka att hinna fota allt imorgon och lägga upp här på bloggen. Jag köpte ett par byxor till sommaren och även en jättefin vit tröja. Det jag är på jakt efter nu till Vincent är sköna sommarskor, får se om man kan hitta några bra :-)
 
Nu blir det lite grey's anatomy innan det är dags för att sova, är sjukt trött men det är så mysigt att ligga nerbäddad, tända ljus och kolla på en bra serie med min andra halva! Ha en bra Torsdagskväll, imorgon är det äntligen FREDAG!
 
 
♥ Min fina älskade Vincent, jag kommer alltid att finnas här för dig! 
Min fina ögonsten, jag älskar dig så himla mycket!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

becciy.blogg.se

Mamma till Vincent och lyckligt gift med min stora kärlek!

RSS 2.0