3 April

Hej,
 
Tredje dagen nu med träningen och det känns hittills väldigt bra! Börja min dag med en långpromenad med Vincent, när vi kom hem så gjorde jag mina 60 squats och körde även lite vikter, efter det så gjorde vi frukost åt honom och sen åt mig! Har hunnit med att duscha, tvätta, diska och plockat lite, och även kollat på ett avsnitt av familjen annorlunda ;-) haha.
 
Just nu sover Vincent middag och jag får en liten stund för mig själv så passar på att blogga :) Igår kom vår soffa så jag och Oscar fick bära upp den för trappan! Ojojoj säger jag bara, den var inte lätt men det gick bra, och den var ju jättestor?!?! Jag tyckte att den var mindre när vi testa den på Mio men när den väl står här i vårt vardagsrum så känns den jättestor! hehe.
 
Idag så kom även vårt paket från Cdon.se så jag ska ta lite bilder senare på vad vi har köpt.
 
Min Frukost idag, haha intressant? ;)
..Jag är just nu tokig i hallon!! Vet inte vad det är med mig! haha



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

becciy.blogg.se

Mamma till Vincent och lyckligt gift med min stora kärlek!

RSS 2.0