1 April

Och så var det April. har ni blivit lurade idag? Det har inte jag, än så länge iallafall! ;-)
 
Idag gick jag upp tidigt för att faktiskt komma ut och gå en långpromenad, väldigt skönt måste jag säga, med bra musik i öronen och strålande sol! När jag kom hem så blev det 50 squats (då jag har börjat med en 30 dagars utmaning) haha och sen lite andra övningar och efter det en god frukost! 
 
Just nu så ligger jag i sängen och är typ död.. haha är såååå trött, somna sent igår och sen upp tidigt för att träna.. ZzZzZ.. Vincent sover ju middag just nu så det är rätt skönt att bara ta det lugnt en stund. 
 
Vi kan höras lite senare för just nu har jag inte så mycket att skriva om, slänger in en bild på frukosten imorse
 
MATILDA
2014-04-02 @ 09:34:40
URL: http://matildays.forme.se

så gott!

Svar: :)
Rebecca Norén

CorneliasCloset
2014-04-02 @ 14:18:42
URL: http://corneliascloset.devote.se/

åh vad gott!!

Svar: hihi :)
Rebecca Norén




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

becciy.blogg.se

Mamma till Vincent och lyckligt gift med min stora kärlek!

RSS 2.0